Egyetemi biológia előadáson a professzor az alkohol káros hatását demonstrálja. Fog egy poharat, megtölti vízzel, míg egy másikat whiskey-vel. Aztán egy üvegből elővesz két gilisztát, az egyiket beleteszi a vízbe, a másikat pedig a whiskey-be. Az első giliszta vígan ficánkol a vízben, míg az alkoholba tett giliszta néhány másodperc vonaglás után megmerevedik és lesüllyed a pohár fenekére. - Látják? - fordul a professzor a hallgatósághoz. - Az alkoholba tett giliszta megdöglött, míg a másiknak láthatóan semmi baja. Önök szerint mit bizonyít ez? - Azt, hogy ha whiskey-t iszik az ember, nem lesz gilisztás.
Melyik a legelőnyösebb frizura az anyósnak? - Rövid fekete haj, középen baltával elválasztva.
A női börtönben a felügyelőnő így szól a foglyokhoz: - Na, hölgyeim, van egy jó és egy rossz hírem. Melyiket akarjátok előbb hallani? - Hát, a jót. - Rendben. Holnap bugyit fogtok cserélni. - És melyik a rossz? - Egymás közt.
-A nők 15%-a ágyba vihető már az első randin -A férfiak 25%-a szeretkezett már extrém helyeken -A nők 30%-a napozik meztelenül -A nők 40%-a előnyben részesíti a kék szemű, szőke férfiakat A nők 45%-a megtapasztalta már az anális szexet A nők 60%-a a reggeli szexet részesíti előnyben A férfiak 90%-a nem létesít homoszexuális kapcsolatot A nők 95%-a szeretne erdőben szeretkezni A nők 99%-a még soha nem szeretkezett irodában Következtetés: Statisztikailag sokkal nagyobb esélyed van arra, hogy egy idegen nőt korán reggel az erdő közepén anális szexben részesíts, mint arra, hogy a munkaidő letelte után az irodában kapd el a kolléganődet. Tanulság: Ne maradj bent munka után, mert semmi jó nem sül ki belőle!
Megkímélt állapotú, H2 es Hummeremet, automatikus VÍZszintezővel, hasonló állaptú VÍZibiciklire cserélném, fuxot, mozgássérült igazolványt, digitális VÍZmértéket beszámítok, akár ráfizetéssel is. Az autó frissen szerVÍZelt, kívül belül makulátlan állapotú, enyhe halszag lehetséges, de elmúlik. Enyhe beázás nyom látható, nyitva felejtettem az ablakot, de ettől még az autó hibátlan. Extraként felár ellenében, egyszer használt, speciális, durva terepre való, swarovski kövekkel kirakott vasmacska, illetve halradar vásárolható hozzá. Minden egyebet emailban. VIssZautasíthatatlan ajánlat. U.i.:Balaton környékiek előnyben.
- A legutóbbi holdfogyatkozás óta nem pislogtál. - Nyitott szemmel alszol. - Tüsszentés közben sem csukod be a szemed. - Már a harmadik pulóvert készíted el, pedig nem is tudsz kötni. - Csakis földrengéskor állsz nyugodtan, egy helyben. - Az ápolónőnek szuperszámítógépre van szüksége, hogy megmérje a pulzusod. - A kokain lelassít. - 20 mérföldet sétálsz a gyaloglógépen, mikor rájössz, hogy nincs is bekapcsolva. - Az ízlelőbimbóid olyan érzéketlenek, hogy akár forró lávát is iszogathatnál. - Távirányító nélkül gyorsabban váltasz csatornát. - A macskáid Tejszínnek és Cukornak nevezed. - A kávésbögréden egy kávésbögre képe van. - Lekörözöd az Energizer nyuszit. - A mozgásérzékelőkben rövidzárlatot okozol. - Az idegrángásaid látszanak a Richter-skálán. - Segítesz a kutyának kergetni a farkát. - A kávésbögrédre biztosítást kötsz a Lloyd's-nál. - Jövendőbelidet mindenkinek a kávézópartnereként mutatod be. - Napi négy szívrohamot simán kibírsz. - Mindenkit átengedsz a gyalogátkelőn, mire rájössz, hogy otthon hagytad a kocsidat. - Parkolásnál megbüntetnek gyorshajtásért. - Saját fogaiddal őrlöd meg a kávészemeket. - A videofilmeket gyors tekerésben nézed. - Kábel nélkül be tudod bikázni az autódat. - Mások körmét rágod. - 50 méterről le tudod fényképezni magad késleltető kioldó nélkül. - Egy hét alatt három pár teniszzoknit teszel tönkre.
1.Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez a Direct Marketing. 2.Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: “Szia, fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez a Telemarketing. 3.Barátaimmal vagyok egy partin és meglátok egy fantasztikus nőt. Egyik barátom odamegy hozzá és rám mutatva így szól: “Ő fantasztikus az ágyban”. Ez a Reklám. 4.Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom : “Fantasztikus vagyok az ágyban!” Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény). 5.Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Felállok, megigazítom a nyakkendőm, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját. Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom : “Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez Public Relations (PR). 6.ÉS ITT A LÉNYEG! Látok egy fantasztikus nőt egy partyn. Ő odajön hozzám és így szól: “Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”. Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés). És ha az aktus után azt mondja: “Hát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!” Akkor az a vásárlói elégedettség. És ha hozzám jön feleségül, akkor az a márkahűség!
1. A pénz nem boldogít, de kényelmesebb egy Audiban sírni, mint egy biciklin. 2. Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a rohadékok nevét... 3. Segíts a bajba jutottakon és emlékezni fognak rád, mikor megint bajba kerülnek. 4. Sok ember csak azért él még mindig, mert törvénybe ütköző lelőni őket. 5. Az alkohol nem megoldás, de a tej sem az!